Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Thursday, December 4, 2014

BERLAKON JADI CUSTOMER



Pagi tadi kan akak pi Petronas Bayan Baru (Penang) dekat rumah mak akak.

Pertama sekali masuk Kedai Mesra mestilah kena pegi sentuh dan belai kesayanganku dulu. 

Pastu Pakcik staff situ start citer pasai kek. Kek ni cucu pakcik suka sangat! Mak dia beli kek kat mana tah, dia kata nak kek yang Wan beli jugak. Kadang-kadang cucu pakcik call sendiri suruh pakcik beli bawak balik. 

Pakcik staff ni yang sebut diri dia 'Abah' ni pandainya promote!!..Bestnya!!..Saya sampai tak terkata apa. Ternganga, tak dak chance nak mencelah!..Patutlah sales di sini laju keras. 

Last-last bila depa tau siapa saya, depa lagi suka. Habis semua staff keluaq nak jumpa. Ya Allah, terima kasih sangat..huhuu terharu...

Tak tau macamana nak balas jasa staff-staff outlet yang macam ni. Apa yang saya boleh buat, saya beli air dalam Kedai Mesra, saya belanja depa. Itupun tak cukup dan tak puas rasanya.

Apapun, TERIMA KASIH kepada semua staff PETRONAS BAYAN BARU PULAU PINANG yang sangat-sangat sporting dan AWESOME!!..

 TERIMA KASIH PETRONAS 

0 comments:

Post a Comment