Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Tuesday, February 26, 2013

Isteri tak yakin dengan suami..

Isteri tak yakin dengan suami...

Seorang kawan bercerita,rupanya ramai suami yang nak berbisnes, tapi isteri yang tak yakin dengan suaminya tu..Kenapa isteri tak yakin? Ye lah..betul jugak kata suami saya..Si suami ni selalu tunjukkan peribadi dan sikap yang lemah ..Tak bersemangat..Yang tahu main game, tengok TV 24 jam..tidur siang malam..macamana isteri ni nak confident?..

Duit gaji selalu tak cukup..Cukup bulan mintak dengan isteri..Ketua keluarga yang hebat ke macam ni? Ada yang lebih lemau, tak nak kerja, bisnes pun tak nak..Duduk rumah jadi penjaga rumah,anak-anak pun hantar baby sitter..Isteri balik kerja atau dari bisnes sebelah malam..isteri juga kena buat kerja rumah..Mestilah isteri tak yakin..

Suami-suami ni patutnya jadilah sebenar-benarnya KETUA!..Tunjukkan ciri-ciri kelelakian anda!..dan bukannya menjadi TULANG BELAKANG isteri anda..dah terbalik namanya tu,,...Suamilah yang patut kuat mencari rezeki..Biar sampai isteri kesiankan suami yang keletihan..barulah isteri terasa nak sayang melimpah-limpah..barulah isteri terasa nak picit-picit kaki suami..barulah terasa isteri nak balas jasa suami...kan? kan? kan?...

Kalau suami-suami yang agak lemau ni (maafkan saya) nak berbisnes,isteri mestilah tak yakin..Bab duit pulak, sentiasa hulurkan pada isteri..jangan sekali-kali mintak pada isteri..Itulah punca sebenar-benarnya isteri tak confident dengan anda..Anda perlu BERI, bukan MINTAK!..


0 comments:

Post a Comment