Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Wednesday, February 20, 2013

Kriteria untuk JV di Lubuk Emas kami..


Kriteria untuk JV di Lubuk Emas kami...

Semalam..kami mendapat 4 sample produk baru untuk kami tolong pasarkan di premis kami..Daripada 4, kami baru memilih 1 saja iaitu kek buah dari Big Fuittee.Tahniah Pn Mariam,suami dan anak mereka..Fruit cake anda memang marvellous!!...The best ever tasted!..

Kriteria kami dalam memilih produk untuk dipasarkan di Lubuk Emas kami ialah:

1.Rasa mesti sangat-sangat power!!..susah nak lawan kat mana2..Kena ada food testing dulu..Kalau lepas food testing ni baru boleh masuk..bukan senang woo..dah banyak kena reject beb..

2.Stok mesti mencukupi..mesti ada capacity yang besar dan mencukupi utk Lubuk Emas kami ni..sebab di sini bukan setakat customer walk in..tetapi untuk dealer yg membeli in big quantity..Kami juga tak suka customer datang dan balik dengan tangan kosong dan FRUST!..Oh no noo...So stock mesti senang dapat ye!..Pleaseeee...

TAPI PALING PENTING!!!...

Kami suka dan sangat berbesar hati berurusan dengan supplier-supplier yang sangat besar AKHLAKNYA..ATTITUDENYA...Boleh give and take..tak banyak sangat syaratnya...kerana sangat suka dengan mereka yang memudahkan pihak kami. (Kalau dilihat dari rupa semua supplier kami..semuanya mempunyai raut wajah yang selalu senyum,tenang dan menyenangkan..).

Jutaan terima kasih utk semua ahli Konsortium kami..Semoga ukhwah kita berpanjangan dan perkongsian rezeki kita ini diberkati Allah SWT.

0 comments:

Post a Comment