Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Monday, February 25, 2013

Perkembangan Stokis/Dealer Negeri Kedah

Perkembangan Stokis/Dealer Negeri Kedah

Kami mempunyai 2 orang stokis di Kedah iaitu Encik Helmi di bahagian Kulim dan kawasan sekitarnya, dan juga Encik Fauzi di Kedah Utara..

Daripada report Helmi,permintaan Anis Choc Moist Cake di Kulim dan kawasan sekitarnya memang menggalakkan..Sale di Kedai Mesra  Petronas sangat memberangsangkan!!..Alhamdulillah,semoga  Helmi mendapat lebih ramai dealer,lebih ramai pelanggan..!!..

Tapi..saya sedih jugak la..di tempat kelahiran saya iatiu di Alor Setar,permintaan agak perlahan..Mungkin ramai yang belum tahu lagi kata Fauzi..Tak apa, kami akan cuba fikirkan kaedah yang terbaik untuk kami bantu stokis & dealer di sana kay..Don't worry dealers at Alor Setar, kami yakin satu hari nanti bisnes anda ni akan jadi huru-hara!..

Bagaimanapun, kata Fauzi,sale di Kedai2 Mesra Petronas Sungai Petani memang SANGAT BEST!!..Fauzi cerita, letak habis..letak habis...bila top up kek je,mesti kena tambah kuantiti..Alhamdulillah, TQ ORANG SUNGAI PETANI!!!..(Ramai saudara mara sebelah isteri saya tinggal di SP ni..terima kasih kerana tolong promote ye mak-mak dan bapak-bapak menakan di SP!..).

TERIMA KASIH dan TAHNIAH untuk anda STOKIS dan DEALER Anis CMC.Kami doakan supaya kita sama-sama dapat berkongsi rezeki ini dan semuanya dapat merasa HURU-HARA!!..Semoga Allah memberkati usaha kita!..Aminn..

1 comments: