Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Sunday, March 10, 2013

Berita Stokis negeri 9

BERITA ANIS CHOCOLATE : STOKIS NEGERI 9 TAK SEMPAT KIRA DUIT?..

9/3/2013 - Bandar Enstek

Berita mengejutkan!!...
STOKIS NEGERI SEMBILAN iaitu Pn Siti Zura & En. Tajulazam (019-3345998) dilanda huru-hara selepas menghadiri IMKK sehingga tak sempat kira duit cash mereka yang banyak sangat tu..(tapi semua dah bank in..).

Kami sangat gembira dengan situasi ini tetapi sangat sedih kerana tidak dapat menolong mereka untuk mengira wang.Harap-harap dapat beli mesin kira duit lepas ni ye..Sila tanya kepada dealer-dealer Anis Chocolate yang lain nombor contact supplier ini kerana mereka sangat maklum tentang perkara ini.

Walaupun CEO jenama Zuraliciouz ini didatangi cabaran yang hebat baru-baru ini, iaitu di 'terminate' oleh sebuah stesen minyak Petronas di Port Dickson, tetapi mereka masih lagi tidak sempat kira duit mereka. Situasi yang berlaku di salah sebuah Stesen Minyak Petronas di PD ini sebenarnya hanyalah antara ujian Allah semata-mata..bukan dibuang kerana tak ada sale, malah tempat ini merupakan sale tertinggi di PD.Tak apa Pn Siti Zura dan Tuan Tajulazam, pasti owner (Dealer Petronas tersebut) tidak tahu menahu tentang perkara atau mungkin konspirasi pekerjanya..dan pasti Allah akan menunjukkan kebenaran kepada kita suatu hari nanti..Kami dah pernah mengalami masalah seperti ini sebelum ini, dan akhirnya jika kita di pihak yang benar, kebenaran akan terbukti jua..Senyumlah menanti kedatangan pelangi petang yang berwarna warni itu...

Selain itu, Stokis Negeri Sembilan ini juga melaporkan, rumah mereka sudah dipenuhi kotak-kotak kek yang terlampau banyak..Mereka hanya dapat sediakan laluan sementara diantara celah-celah kotak itu..mereka terpaksa jalan dengan mengelak kotak-kotak tersebut..Itu sudah sampai paras merbahaya..Kami sarankan lebih baik anda bertindak lebih cepat untuk mengatasi masalah tersebut sebelum anak-anak anda hilang tempat bermain...

Daripada pengalaman kami, selepas saja kisah anda ni keluar di buletin ini, pasti huru-hara anda akan bertambah dua kali ganda!! Bersedialah..jika anda rasa tidak mahu buang duit membeli mesin kira duit itu, apa kata anda iklankan untuk mencari seorang pekerja yang kerjanya khas untuk mengira duit sahaja..

Terima kasih kerana membaca berita kami sehingga habis..Semoga anda semua mendapat iktibar dari situasi yang berlaku kepada Stokis kami ini.Kuasa bertindak di tangan anda!..




0 comments:

Post a Comment