Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Tuesday, August 26, 2014

DAHSYATNYA ETSI (SISTEM SMS)!!...

DAHSYATNYA ETSI (SISTEM SMS)!!...

Kalau ada yang perasan, Sabtu ni 31hb Ogos ni kami akan adakan Majlis Jamuan Raya 2013. Seperti biasa, kami gunakan sistem sms blast ETSI untuk menjemput pelanggan kami selain daripada guna facebook, banner dan kad jemputan.

Sejak 2010 kami adalah pengguna ETSI ni.Jadi dah banyak database yang kami simpan.

Tadi..., kami blast SMS ke semua database kami untuk me...njemput semua dealer-dealer..termasuk lah dealer-dealer lama.

Salah seorang dealer kami ni namanya Pn Siti Hawa dari Putrajaya contact tadi.

Ingatkan apa...suara macam nak nangis, sebaknya dengar..dengan nada yang terharu sangat.., dia kata, saya tak sangka lah Anis Chocolate ni akan contact saya balik..sebab dah lama betul saya tak ambik kek..dah lebih setahun saya tak ambik kek..dulu saya dealer you..Tak sangka u nak jemput saya..huhuu...

Nampak tak betapa powerfulnya Sistem ETSI?..Betul-betul main emosi customer, sampai syahdu-syahdan customer tu dibuatnya..

Terima kasih ETSI, kami sangat-sangat happy..Semoga hubungan kami dengan pelanggan bertambah rapat dan berkekalan hendaknya dengan adanya ETSI.

♥ TERIMA KASIH ETSI♥

0 comments:

Post a Comment