Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Sunday, November 30, 2014

Cerita Semalam - We Coach U Penang








Cerita Semalam..

Syukur alhamdulilah semalam berakhirnya program kami We Coach U di Hotel Sunway Seberang Jaya..Tahniah kpd org utara yg seharian bersama kami dan sesungguhnya energi anda mmg superb!!!

Yang best juga semalam saya juga berada di majlis ilmu MMM Dr Azizan Osman di SACC Mall sebelah malamnya..ramai yg bertanya juga abg tak letih ke? Soalan cepumas tu...sebenarnya saya suka dgn aktiviti yg saya lakukan dan tambahan bilamana dapat panggilan dari seorang guru ygmana saya sukar menolaknya kerana ilmu yg diberikannya sgt tidak ternilai berbanding dgn apa yg saya ada sekarang..mudah-mudahan sessi sharing hotseat semalam memberi satu momentum kpd peserta utk mereka berubah kearah lebih cemerlang lagi..terima kasih juga kpd sahabat saya Dato Roslan Hassan & Abg Afdlin Shauki yg memeriahkan majlis smlm dgn telatah dan petah mereka yg menghiburkan dan memotivasikan...

Kepada para peserta We Coach U & program MMM - percayah walaupun sehebat mana kita, jgn berhenti mencari ilmu dan teruslah berada dimajlis ilmu..

0 comments:

Post a Comment