Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Friday, February 27, 2015

KALAU SAYA NAK BUKAK RESTORAN

1.Saya akan fokus satu produk je. Contoh, mee udang sahaja.
2.Produk-produk lain macam nasi ayam ke, mee kari ke, bihun sup ke, laksa ke, semua saya akan ambik orang punya. Saya panaskan je.
( Tapi pilih yang terbaik la..)
3.Untuk sarapan pagi dan makan petang, saya akan pastikan banyak kuih-muih tapi semua saya ambik orang punya. Atau mungkin saya buat sejenis atau dua jenis je. Selebihnya ambik orang punya. Supaya pelanggan ada banyak pilihan.
4.Dan restoran saya, saya akan namakan "PAKAR MEE UDANG".
Senang kan, tak yah pakai pekerja ramai-ramai.Fokus untuk buat kuah mee udang dan air saja.
Dah lah boleh tolong orang jugak yang pandai masak, tapi tak ada modal nak bukak kedai..

Kata nak bisnes berjemaah..Tapi tak nak sharing-sharing...acaner tu?...

 Puan Anis, cakap senang ler...hikhikk..

0 comments:

Post a Comment