Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Sunday, April 21, 2013

BULETIN ANIS CHOCOLATE: PARIPARI DARI KAYANGAN MEMUJI SERVIS STOKIS ANIS CMC?

BULETIN ANIS CHOCOLATE:  PARIPARI DARI KAYANGAN MEMUJI SERVIS STOKIS
ANIS CMC?

20 April 2013   Shah Alam

Paripari dari kayangan memuji servis Stokis Anis CMC? Ini suatu berita yang sangat mengejutkan!!...Kami teruja untuk mengetahui lebih lanjut bagaimana sehingga pari pari pun boleh sukakan kek coklat mereka dan sukakan servis Stokis mereka? Apa yang sangat istimewa tentang Anis Choc Moist Cake ini?

Setelah disiasat, rupanya pari pari tersebut bukan dari kayangan sebenarnya tapi dari Perlis Indera Kayangan..Encik Khairudi dari Perlis ini adalah pengusaha coklat di FB mereka Coklat Homemade.
Kata Encik Khairudi, "Saya telah membeli kek Anis CMC dari pengedar Perlis dan SERVISNYA AMAT BAIK!!..."

Tahniah kami ucapkan untuk Stokis Perlis Pn Norina Eyna (012-4165304) dengan ucapan dari Tuan Ceo Junaidy Abu Bakar, macam tu lah jaga customer...sampai customer puji servis kita!..Untuk dealer-dealer dan Stokis Anis CMC, boleh tiru cara Pn Norina ni, dia sangat pandai build relationship dengan pelanggannya...sangat mudah didekati orangnya...mudah mesra,senang berbincang, tak berkira, suka senyum, suka gurau-gurau..murah hati...Issshhh, kalau macam ni attitude semua Stokis dan Dealer kita, pasti semua akan jadi usahawan yang kaya dan berjaya!...

Tahniah Ina!..

~Wartawan Bebas~

0 comments:

Post a Comment