Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Monday, September 16, 2013

JANGANLAH SERIUS SANGAT...(short version)

JANGAN LAH SERIUS SANGAT...

Wahhh...uolsss..ada satu kes tingkah laku manusia yang menarik nii..

Sebelum tu nak explain pasal FB admin manager saya ni adik Azham Ariff. .kalau siapa yg pernah pm kat page saya..dialah yang selalu jawab..

Dia akan jawab macam tengah berborak..friendly sangat..memang terasa best sangat baca jawapan-jawapan dia..

Tapi tadi dapat 1 'pm' komplen.Sebelum ni dia ada t...anya pasal kek.Dan Azham pun dah jawab.takdelah panjang sangat..Dan saya tengok just nice je dia jawab..

Tapi adik ni kata tolong jangan post panjang-panjang sangat,memadai dengan jawapan ringkas saja.Banyak-banyak pun tak minat nak baca..

Wahhh!!..hihi best-best..

Ni bukan nak salahkan dia ke apa..kami faham situasi dia.Mungkin dia nak cepat, tak ada masa nak layan benda mcm ni..

Tapi kan..ni untuk kita lah ye.Just nak sharing jer la.Kalau kita berurusan dengan orang macam berurusan dengan robot..kat mana nak rasa feel nya?..

Lagipun dalam bisnes kami ni,kami ni customer oriented business. Sebab tu lah kami sangat suka build relationship dengan customer.Bisnes kami ni bukan nampak duit duit duit je..Betullll....

The power of love dan express our love tu sangat meresap dalam jiwa kami ni..Dan kami faham yang berurusan dengan kami tu adalah seorang manusia yg ada hati dan perasaan.Bukannya kami bercakap dengan komputer dikk...

Lagipun bisnes kami ni jual kek je pun dik, bukannya contractor ke..buat insurance ke, unit trust ke...x payah formal-formal sangat kot..

Just have fun!!..And dont take it too serious kay darlingssss....

Kami hanya penjual kek coklat♥
See More

0 comments:

Post a Comment