Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Monday, September 16, 2013

SHARING TETANG SEDEKAH OLEH DEALER KUANTAN

Sharing daripada seorang dealer Anis Chocolate di Kuantan berkenaan sedekah.

Salam.Saya sekadar berkongsi cerita.Saya sebenarnya tertarik dengan post mengenai the power of bersedekah..

Saya alami sendiri. Betul rezeki ajal maut tuhan tentukan..
Saya bersedekah bukannya bertujuan untuk menunjuk-nunjuk.. Tapi sekadar untuk peringatan diri sdri.. agr kita sntiasa tahu ada orng yang tidak berpelu...ang mnikmati keselesaan yang kita kecapi skng ni..

Saya tgk mana2 yang dpt kek akak ni ceria mukanya (masa saya bersedekah kepada mereka).. Terima kaseh x putus2 di mulut.. Saya ikhlas kak. Jadi terharu bila kita dpt shre apa yng kita ada..

Dan selepas saya sedekah tu.. 2 jam slps itu kak zaliza stokis kuantan kol kata ade sub agent nak kek 50 bekas. Alhamdulillah.. rezeki hari jumaat kak. Saya harapkan saya sntiasa dekat ngn tuhan. Tidak lupa asal usul kita. Moga2 kita sntiasa berada dlm lindungannya.. semoga kita terus success.. aminn

Tahniah ya...The more you give, The more u get!!..

Salam Sayang
See More

0 comments:

Post a Comment