Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Friday, October 31, 2014

THE POWER OF GIVING


- Kisah Dealer kami Randy dari Singapura -



Baru sahaja selesai kira2 dan update2. InsyaAllah minggu depan amik lagi 400 kek. Dah confirm dan inform dgn Kak Yati kami. MasyaAllah. Hari ini saya terlibat dalam satu situasi...



Akibat "The Power of Giving".



The balasan punya cepat, saya speechless. Cuma dapat lafaskan kesyukuran again n again sambil drive ke outlet yg lain. 

Sebagai simpulan, saya ke outlet nak top up kek yg dah habis, nampak seorang Ustaz yang saya kenal,  tgh makan tengahari. Nampak dah nak habis. Saya park, standby kek untuk di top up, PLUS satu untuk Ustaz itu.

Dah siap, saya masuk ke kedai itu, Salam Ustaz dan beri satu kek. Selepas itu ke counter untuk kasi tuan kedai top up. Dia tgh sibuk, jadi signal saya letak kek di counter.

Apabila kek dah disusun, ada satu budak perempuan cina ini, melalui belakang saya, terus ke tuan kedai. 

Tuan kedai terus menyeru kat saya kasi satu kek kepada budak itu!

Alhamdulilah! Satu sale dah jadi sebelum sempat kek2 itu dimasukkan ke dalam chiller! First time tuan kedai menyeru pada saya untuk pass kek pada customer!

Best sangat sangat! Alhamdulilah! Terima Kasih Ya Allah.

By the way, Ustaz kata kek 

Alhamdulilah. 
Terima Kasih Ya Alllah for that wonderful moment.

0 comments:

Post a Comment