Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Tuesday, October 29, 2013

Good News

Happynya bila dengar banyak berita gembira dari semua pengedar dan stokis lepas meeting Ahad lepas.

Antaranya:

1.Pagi tadi saya dah ambil display box dan bunting di kedai Anis. Sambil bawa motor, sebelah tangan pegang box, bunting saya gulung dan letak kat belakang dlm baju (macam pedang). Round2 kedai sekitar rumah, alhamdulillah dapat 9 kedai berminat nak letak ACMC. Malam ni nak round lagi. Sasaran saya November ini 30 kedai.
2. Semalam balik sahaja terus pergi ke showroom ******,dan terus testdrive...tapi itulah perasaan yakin saya pernah rasa waktu masuk ke showroom kereta.Saya pasti kereta ini milik saya dalam masa terdekat.
3.Ramai pengedar dan stokis yang dah mula guna Kotak Awesome di kedai-kedai!..Dan sememangnya sales uols mesti malatoppp berganda-ganda lepas ni!!..

Ya Allah...kami doakan supaya rezeki para pengedar kami semuanya melimpah ruah seperti hujan lebat yang turun tiada hentinya selama 100000 tahun!!...

Ada lagi berita gembira ke uolss smile emoticon

0 comments:

Post a Comment