Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Thursday, October 24, 2013

"Monkey Shock"

Siapa bagi kek ni?....

Assalamualikum dan selamat tengahari semua peminat anis chocolat moist..saya nak kongsikan satu cerita yang menarik tentang dealer kami yang comel ni..namanye adik aisyah,seorang penuntut di UMK..beliau mula jadi dealer kami pada bulan 7 lagi,dan mampu habiskan lebih 100 bekas kek dalam masa seminggu (jual tau bukan makan sendiri hehehe)..

Pada satu hari beliau nk hadiahkan kek anis pada lecturernya,tapi segan katanya..jadi beliau letak kek depan bilik lecturer ni..sehari lepas tu beliau ada kelas dengan lecturer tu..dengan muka agak garang lecturer tu tanya siapa yang letak kek depan bilik saya???

Semua tak ngaku,dealer ni pun senyap la takut kena marah..lecturer tu terus je cakap,"saya tak kira sape pun yg letak depan bilik saya,tapi kek tu memang best sangat,sape-sape yang belum try wajib makan kek tu"..adik aisyah kita ni senyum je,tup-tup lecturer ni bagi arahan,"oleh sebab saya dah try kek tu,jadi saya wajibkan kamu semua buat satu assigment pasal kek ni,dapatkan apa saja maklumat pasal kek ni,satu group 3 orang,bentangkan pada kelas minggu depan"..

Bila aisyah cerita pada kami,dapat "monkey shock" jugak la kami (terkejut beruk la....)..dalam kepala asyik pikir,aik pasal kek pun bleh wat assignment ke? Rupanya memang hebat penangan kek anis ni,sampai sekarang ni pun lecturer tu masih cari siapa peletak kek 'misteri' tu,tapi kek mesti sampai di bilik lecturer tu hampir tiap2 hari..terbaik la adik aisyah kita..hehe..

Kami bangga dengan adik..terbaik!!!

0 comments:

Post a Comment