Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Tuesday, October 22, 2013

RAHSIA MAGNET JUALAN

Rahsia Magnet Jualan oleh Tn Hj Abdul Basit.


RAHSIA MAGNET JUALAN

“BAGAIMANA MEMBUAT JUALAN 20K-30K HANYA MELALUI KEK TANPA PERLU MEMBUAT KEK, TANPA MESIN, SERTA TANPA KEDAI?”- PENDEDAHAN RAHSIA DR
JUTAWAN MUDA TUAN HAJIl ABDUL BASIT

Hari ni kami di Utara, sekali lagi bertuah kerana dapat menyedut elmu daripada Tn Hj Abdul Basit .

Berikut saya ringkaskan beberapa intipati buat tatapan tuan-tuan dan puan –puan yang tidak dapat hadir ke pertemuan elmu ini.

Antara yang di kongsikan :

A. 4 modal Teras
i) Modal Ilmu
ii) Modal Pengalaman
iii) Modal Insan
iv) Modal Sosial.
B. Matlamat
C. “The Power Of Writing”
D. Keyakinan
E. “The Power Of ‘senyum’”
F. Sistem Teknik Pemasaran yang mantap
i) Internal
ii) External
G. Strategi Teknik Pemasaran yang paling ‘TERKESAN’
H. Standard Operation Procedure(SOP)

Alhamdulillah, saya mendapat bimbingan terus daripada beliau serta juga Tuan dan Puan Pengasas Anis Choc Moist Cake, terbukti berjaya mencapai sasaran jualan sebelum tarikh target yang di tetapkan.

Insyaallah ,saya akan berkongsi dengan anda, apa yang saya pelajari daripada insan- insan hebat ini jika saya diperlukan untuk berkongsi elmu ini..

0 comments:

Post a Comment