Social Icons

facebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Friday, October 18, 2013

JANGAN TANYA SAYA

JANGAN TANYA SAYA

Tadi kan, ada sorang ni call saya..tak lama lagi nak bukak kedai..tapi suara macam ada 'sesuatu'..macam susah hati jer..

Rupanya dia nak mintak cuti tanpa gaji 6 bulan..tapi boss dis suruh resign je terus (ganas bos dia ni punn...).

Dia pening tak tau nak buat keputusan..ye lah, orang yang dah lama makan gaji..takut nak resign nanti takut takde apa nak makan kot..

Saya kata jangan tanya saya..nanti lagi pening!..

Dia nak tau jugak..

Oklah!..Saya cakap, resign je!!..

Nak takut apa ekkkk?..Orang Indonesia, Bangladesh, China, India, Pakistan pun datang sini boleh buat bisnes..dah kaya raya..kita ni takut apa?.Ini kan tanahair kita?..

Tapi ingat!..Kekuatan kita tak sama...Kalau nak sama, atau nak lebih lagi..cari ilmu!!...

Bertanggungjawab di atas segala keputusan yang dibuat..

0 comments:

Post a Comment